Welkom op de blog Multimedia en Geïntegreerde Communicatie van Hans Van Bever! Teken a.u.b. mijn gastenboek en laat je mening achter bij de verschenen artikels via de rubriek "comments".

Multimedia en Geïntegreerde Communicatie

2006-11-28

Oproep aan 3 Marketing!

"Forum" studiedossier en examencase Multimedia:

Beste medestudenten van 3 Marketing,

Zoals ik ook al in de mail heb vermeld is het de bedoeling dat we onder de rubriek "comments" van dit artikel gedachten kunnen uitwisselen i.v.m. het studiedossier en de examencase van Multimedia. Het is uiteraard niet de bedoeling dat we elkaars ideeën gaan stelen, maar het lijkt me wel handig om te zien waar je zelf staat en waar je nog werk aan hebt. Elkaar tips geven lijkt me een ideale manier om eventuele problemen met dit vak op te lossen.


Multimedia en Geïntegreerde Communicatie door Hans Van Bever: www.mulmedcom.blogspot.com

5 Comments:

  • Eerst en vooral een vraagje: Wie is er al bezig met de voorbereiding van dit examen? ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 28/11/06 19:38  

  • Ik ben net bezig geweest aan die opdracht voor Trading Minds i.v.m. website en blogs. Het document heb ik dus op Toledo gepost. Hier staan misschien wel interessant puntjes in die je in uw studiedossier kunt zetten. Ga eens kijken!

    By Anonymous Anoniem, at 29/11/06 10:30  

  • Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    By Anonymous Anoniem, at 29/11/06 10:38  

  • Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    By Anonymous Anoniem, at 29/11/06 10:40  

  • Zoals je al vermeldde in je mail, ben ik inderdaad al bezig geweest met het studiedossier van Multimedia.

    By Anonymous Anoniem, at 4/12/06 14:59  

Een reactie posten

<< Home